Διακόπτης καυσίμου
Ο διακόπτης αυτός επιτρέπει την εναλλαγή καυσίμου με το πάτημα ενός κουμπιού και υποδεικνύει τη στάθμη αερίου στη δεξαμενή.
Εγκέφαλος υγραερίου
Ο εγκέφαλος υγραερίου λαμβάνει πληροφορίες από τους αισθητήρες
και παρέχει τις παραμέτρους για τη σωστή λειτουργία του υγραερίου, καθοδηγώντας τα μπεκ του αερίου στους σωστούς χρόνους ψεκασμού.
Μπεκ υγραερίου KP
Καθοδηγούνται από τον εγκέφαλο για να ψεκάζουν τη σωστή ποσότητα αερίου σε κάθε κύλινδρο.
Τα μπεκ τύπου KP, με επιχρωμιωμένα έμβολα, είναι μακράς ζωής.
FSU PT Map
Αποδεδειγμένα αξιόπιστο φίλτρο για την αποτύπωση πίεσης, θερμοκρασίας και πίεσης πολλαπλής του αερίου.
Φίλτρο αέριας φάσης
Αποτελείται από πολυεστέρα και φιλτράρει το καύσιμο, που βρίσκεται
σε αέρια φάση.
Εξαερωτής RGJ 3.2
Ο εξαερωτής μετατρέπει το καύσιμο σε αέρια μορφή χρησιμοποιώντας το ψυκτικό υγρό του κινητήρα. Ταυτόχρονα, ρυθμίζει την πίεση του αερίου ανάλογα με τις απαιτήσεις του οχήματος.
Δεξαμενή υγραερίου
Επιλέγεται σύμφωνα με το μέγεθος της ρεζέρβας ή τον διαθέσιμο χώρο στο πορτμπαγκάζ.
Πολυβαλβίδα
Φροντίζει για τη σωστή πλήρωση (80%) της δεξαμενής, αλλά και για την υπερασφαλή τροφοδοσία του εξαερωτή
Level Sensor
Ο αισθητήρας πληροφορεί τη μονάδα αερίου για τη στάθμη του υγραερίου
στη δεξαμενή.
Μονάδα πλήρωσης
Τοποθετείται στον προφυλακτήρα ή
μέσα στο πορτάκι δίπλα από την τάπα της βενζίνης.