Διακόπτης καυσίμου
Ο διακόπτης αυτός επιτρέπει την εναλλαγή καυσίμου με το πάτημα ενός κουμπιού και υποδεικνύει τη στάθμη αερίου στη δεξαμενή.
Εγκέφαλος αερίου
Ο εγκέφαλος φυσικού αερίου λαμβάνει πληροφορίες από τους αισθητήρες και παρέχει τις παραμέτρους για τη σωστή λειτουργία του φυσικού αερίου, καθοδηγώντας τα μπεκ του αερίου στους σωστούς χρόνους ψεκασμού.
Μπεκ αερίου KP
Καθοδηγούνται από τον εγκέφαλο για να ψεκάζουν τη σωστή ποσότητα αερίου σε κάθε κύλινδρο.
Τα μπεκ τύπου KP, με επιχρωμιωμένα έμβολα, είναι μακράς ζωής.
FSU PT MAP
Αποδεδειγμένα αξιόπιστο φίλτρο για την αποτύπωση πίεσης, θερμοκρασίας και πίεσης πολλαπλής του αερίου.
Φίλτρο αέριας φάσης
Αποτελείται από πολυεστέρα και φιλτράρει το καύσιμο, που βρίσκεται
σε αέρια φάση.
Εξαερωτής RMJ C
Ο εξαερωτής μετατρέπει το καύσιμο σε αέρια μορφή χρησιμοποιώντας το ψυκτικό υγρό του κινητήρα. Ταυτόχρονα, ρυθμίζει την πίεση του αερίου ανάλογα με τις απαιτήσεις του οχήματος.
Δεξαμενή φυσικού αερίου
Η αποθήκευση του φυσικού αερίου γίνετε σε κυλινδρικές δεξαμενές.
Η πίεση του αποθηκευμένου αερίου φτάνει τα 250 bar.
Για την σωστή επιλογή της δεξαμενής λαμβάνεται υπόψη η αυτονομία σε σχέση με τον κυβισμό του αυτοκινήτου!
Πολυβαλβίδα
Είναι τοποθετημένη πάνω στην δεξαμενή. Ελέγχει την πλήρωση και την τροφοδοσία του φυσικού αερίου προς τον κινητήρα.
Μονάδα πλήρωσης
Εξάρτημα μέσω του οποίου γεμίζεται με ασφάλεια η δεξαμενή.
Μπορεί να τοποθετηθεί στον χώρο του κινητήρα ή μέσα στο πορτάκι πλήρωσης βενζίνης.
Μονάδα πλήρωσης
Τοποθετείται στον προφυλακτήρα ή
μέσα στο πορτάκι δίπλα από την τάπα της βενζίνης.